path2remember

Ya Allah Ya Rahman..Ya Rahim,
Allahu Rabbi aku minta izin,
Bila suatu saat aku jatuh cinta,
Jangan biarkan cintaku utkMu berkurang,
Hingga membuatkan aku lalai akan adanya Engkau….

Allahu Rabbi aku punya pinta,
Bila suatu saat aku jatuh cinta,
Penuhi hatiku dengan bilangan cinta-Mu yg tidak terbatas,
Biar rasaku pdMu tetap utuh….

Allahu Rabbi,
Izinkan bila suatu saat aku jatuh hati,
Pertemukanlah kami,
Berilah aku kesempatan untuk lebih mendekati cintaMu…

Allahu Rabbi,
Pintaku yang terakhir adalah seandainya aku jatuh hati,
Jangan pernah kau palingkan wajahMu dariku,
Anugerahkanlah aku cintaMu,
Cinta yang tak pernah putus oleh waktu…

Amin….

by Aisha.....

2 Responses
  1. dr muthiah Says:

    oh
    tersentuh lagi..
    sy suke puisi nie..
    jzkk aisha utk ingatan tue..

    sesama kita improve diri..=)


  2. tula,bila bc first time mmg tersentuh hati..dah after that pn still tersentuh hati..tak kira bape byk pn..kerdil nya kita ni..


Post a Comment